خانم خونه

از خانه داری و دیگر شیاطین!

خانم خونه

از خانه داری و دیگر شیاطین!

استقلال-پرسپولیس

جمعه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۰۰ ب.ظ

derbi

امروز  دربی دوتیم استقلال, پرسپولیسه و من مثل همیشه یه نشاط صورتی درونم را قلقلک میدهد نشاطی که نه بابت مسابقه که ان هم در جای خود  هیجان  انگیز است , بلکه بیشتر به خاطرات سال های  نه چندان دور وخاطرات دور همی که از فوتبال برایم تداعی میشه میبره دورهمی های خانوادگی که از یک هفته قبل برنامه  ریزی میشد برای تماشای شهر اورد. , وبا تخمه افتاب گردون,  هندونه ,چایی ,  کلی حالمونو در عصر بهار جلا میداد یادش بخیر.امروزتان پر نشاط.

نظرات  (۱۴)

۲۷ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۰۳ سیّد محمّد جعاوله
ممنون از دعاتان
پاسخ:
سپاس 
:)
|:
۲۷ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۲۳ بابا لنگ دراز
۴۴۴۴۴۴
فقط دربی دیدن داره ... :)))
۲۷ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۲۱ محمد فائزی فرد
دیروز داشتم دقیقا به این فکر می کردم.
که بازی این دو تیم که عموما جلوی هم افتضاحه، البته جر اون چهارتای معروف :-"
ولی دور همیه و کل کل کردنه و ایناش خیلی خوبه. برای همین همچنان دوسش دارم.
پاسخ:
ممنون .اره  دقیقن
دربی عالیه....
عالی...
مثل همه بازی های فوتبال...
پاسخ:
کاملن درسته
۲۷ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۳۰ طاها میرویسی
تلوزیون خرابه :|
پاسخ:
یادش بخیر....
۲۷ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۲۶ ابوالفضل ابراهیمی
وبلاگه خوبی دارید ؛ دنبال میشید :)
پاسخ:
 ممنون
منم یه حس هیجان انگیزناکی دارم همیشه موقع دربی:-D 
پاسخ:
ممنون از نظر تون
۲۸ فروردين ۹۵ ، ۰۸:۵۱ ساتیا سخی پور
سلام
درست گفتی همین کلکلش کلی ارزش داره خوش میگذره
پاسخ:
همچنین به شما
۲۸ فروردين ۹۵ ، ۰۹:۳۹ مهدی ابوفاطمه
موفق و سربلند باشید
پاسخ:
ممنون
+ به پستاتون
پاسخ:
تشکر
سلام
من تنها تو خونمون استقلالیم
خیلی ناراحت شدم اینجوری باختیم
پاسخ:
اخی بمیرم دوست جون .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی