خانم خونه

از خانه داری و دیگر شیاطین!

خانم خونه

از خانه داری و دیگر شیاطین!

برد مساوی باخت

شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۲۱ ق.ظ

 اکثر ما دیروز مسابقه فوتبال بین دو تیم محبوب پایتخت رانگاه کردیم یا از نتیجه آن با خبر شدیم بازی که خیلی وقت بود در دربی شاهد آن  نبودیم کاملن فوتبالی ویا روحیه حمله بازی که به بردتیم سرخابی وباخت تیم استقلال منجر شد وتلخی مساوی را در پی نداشت .شادی مردم در خیابان ها وبوق زدن ماشین ها وحتی ناراحتی تیم مقابل خود بیانگر این مهم هست که اهالی فو تبال دنبال نتیجه بازی برد یا باخت هستن نه مساوی , بردتون مبارک وشادیتون برقرار .    

نظرات  (۱۲)

۲۸ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۲۳ ..😐.. مـ ـهـ ـیـ ـار
از متن مشخص بود که پرسپولیسی هستید :))

پاسخ:
من کلن فوتبالی نیستم ولی  از  باخت استقلال ناراحت شدم گفتم بردتون مبارک باشه نه بردمون . 
۲۸ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۲۵ سیّد محمّد جعاوله
ممنون
بردیم
پاسخ:
سپاس از نطرتون
:(حیف که استقلال باخت و چه خوب که پرسپولیس برد:)
پاسخ:
 واین  تلاش تیم بازنده را بیشتر میکنه واین تلاش مهمه.ممنون
۲۸ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۳۶ © زهـــ:)ــرا خســـروی
حالا من هی باید بنویسم برانکووو بردووویچچچ^__^
پاسخ:
 عوضش دست خطتون خوب میشه شوخی کردم مبارکتون باشه
اهالی فو تبال دنبال نتیجه بازی برد یا باخت هستن نه مساوی

کاملا درسته...
۲۸ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۵۰ ❤منتـــظر المـهـدی❤
موفق باشید
پاسخ:
ممنون
۲۸ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۳۶ طاها میرویسی
حالا چرا فوتبال اصن؟!
پاسخ:
کلن همه چیز
۲۸ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۰۵ محمد فائزی فرد
با اینکه استقلالیم ولی جدا مبارک باشه. مردیم از بس مساوی دیدیم.
تازه دیروز کلی استقلالی ها رو اذیت کردیم. (همه هم می دونستن خودم استقلالیم) :))
پاسخ:
ممنون از  نطرتون نوبت شما هم میشه  بله
:))
موفق باشی بانو ...
پاسخ:
تشکر 
منم خیلی وقته فوتبالی نیستم ولی ایشالا تو شادیاتون
پاسخ:
انشالله 
بازی خیلی خوب بود :)
پاسخ:
عالی بود
۱۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۴۴ مسعود ذاکریان
به وبلاگ من هم سر بزنید.
پاسخ:
سلام با افتخار 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی