خانم خونه

از خانه داری و دیگر شیاطین!

خانم خونه

از خانه داری و دیگر شیاطین!

خواص سیب زمینی

چهارشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۱۴ ق.ظ

سیب زمینی شیرین سرشار از بتاکاروتن بوده که از بافت های بدنر از جمله لوزالمعدهدر برابر اسیب ناشی از سرطان یا پیری محافظت میکند

نظرات  (۳۴)

۰۵ خرداد ۹۵ ، ۰۲:۱۵ سیّد محمّد جعاوله
متشکرم.
سیب زمینی سرخ شده :
فواید : خیلی خوشمزه است.
ضرر های احتمالی : خیلی خشمزه است!
((((((: دم سیب گرم
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۰۸:۲۶ محسن رحمانی
سپاس.
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۰۸:۴۱ ❤منتـــظر المـهـدی❤
ممنونم از شما
البته ناگفته نماند که جز دسته کربوهیدرات ها است و باعث چاقی میشود
ممنون یه چیزی یاد گرفتیم
پاسخ:
 ممنون از نطرتون
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۰۵ حسین احمدی

مفید بود

پاسخ:
ممنون
:)
چه جالب
از اونجایی که مامانم به من میگه سیبزمینی فکر می کردم سیب زمینی هیچ خاصیتی نداره
پاسخ:
 ممنون
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۵۲ محمد * شـــــــــورگشتی *
فکر کردم منظورتون بی رگها باشه و پستتون طنز ...
معلوم شد پستی آشپزخونه ای بود، خانم خونه اید دیگه !!! خخخخ
موفق باشید
پاسخ:
سلام دوست من .سلامت باشید
چه جالب..
پاسخ:
ممنون
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۳۱ سرباز اهل قلم
جالب بود ممنون

پاسخ:
سپاس گزارم
سیب زمینی دوس :)))
پاسخ:
اره عزیزم
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۴۷ خاتون بانو
دوران دانشجویی یکی از سمینارهامون در مورد همین خواص و این چیزا بود که مثالش سیب زمینی شیرین بود. اونجا بود که از استادم فهمیدم این سیب زمینی ما هم با اون سیب زمینی شیرین فرق دارن و ایران سیب زمینی شیرین نداره، مگر این که بخوان وارد کنن. خیلی دوست دارم ببینم چجوریه.
پاسخ:
عالیه
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۲۵ زهرا قربانی

عالی بود

پاسخ:
ممنون
ممنون,برام تازگی داشت 
پاسخ:
تشکر
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۱۴ وحید بهرامی
ثابت شد من راجع به سیب زمینی اشتباه قضاوت می‌کردم :)
پاسخ:
بله دوست من
ممنونم
اطلاعات خوبی بود
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۵۸ آقاگل ‌‌‌‌
اصلا سیب زمینی گله!
پاسخ:
بله
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۱۱ طاها میرویسی
حالا میشه بگین بتاکاروتن چی هست؟!
عجب
نمیدونستم حالا دونستم
پاسخ:
ممنون
۰۶ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۱۶ رفیق خاموش
 ممنون از شما که به جای بی خاصیتی سیب زمینی به خواصش اشاره کردین:)
پاسخ:
خواهش میکنم
۰۶ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۵۹ ....مسعود ....
میگن ضررهم داره
پاسخ:
نه بابا
واقعا؟
نمی دونستم.
پاسخ:
ممنون
۰۶ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۴۴ دانشنامه دفاعی
آفرین به سیب زمینی
ممنون
پاسخ:
افرین به شما ممنون
۰۷ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۲۷ سعید پارسا ارسنجانی
فکر نمی کردم درباره سیب زمینی این همه نظر وجود داشته باشه
بسیار خوب بود
پاسخ:
ممنون
البته سرخ نشده اش...
پاسخ:
بله تنوربش که عالیه
سیب زمینی تلخ هم مگه داریم؟:دی

+ فکر کنم همونان که یوخده شبیه هویجن 
پاسخ:
 اره
۰۷ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۲۵ آشپزی آیکابان
دوستان در ضمن سیب زمینی پخته شده یا کباب شده با پوست، بیشترین مقدار ویتامین ها را داراست.
همیشه شاد و سلامت باشید
پاسخ:
ممنون
۰۹ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۱۷ محمد آفرین
سلام 
وب زیبایی داری :)))

خوشحال میشم به منم سر بزنید:))

اگه مایل به تبادل لینک و فالو بودید خبرم کنید
پاسخ:
ممنون
کلا سیب زمینی خیلی توپه :)

مخصوصا از نوع چیپس فلفلـــــی :|
پاسخ:
اون که عالیه نوش جانت
۱۱ خرداد ۹۵ ، ۰۷:۴۶ دریا _ گاه نوشته های من
ممنونم
وب زیبایی دارید!
پاسخ:
ممنون
۱۱ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۴۳ S҉A҉H҉A҉R҉ ....
سرخ شدش با سس قرمز دم مرررررررگ باشی نجاتت میده:))))به جاانه خودم:))
پاسخ:
اره به خدا
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی