خانم خونه

از خانه داری و دیگر شیاطین!

خانم خونه

از خانه داری و دیگر شیاطین!

امروز صبح جمعه از خواب بیدار شدم و لب تاپم باز کردم دلم میخواست  بنویسم اولین جمله ای که به فکرم رسید,,در زندگی زخم هایست که مثل خوره روح را در انزوا میخورد ومیتراشد,, زخم هایی که تا اخر زندگی شخصیت  مثل کوله با ما همراه ست و حجم ان زیاد میشود مثل از دست دادن فرزندی که به دنیا نیامده میمیرد, دیدن تصاویر پناهجویان پشت مرزها و پیدا شدن  کودکی که در ارزوی زندگی بهتر روی ماسه های دریا  ارمیده است ,پدری که به خانه  نمیرسد وعروسک دختری که   کمی ان طرف تر ازموتوری که نان اور  خانواده اش بودسهم کودکی  میشود که سر چهار راه در حال گل فروشی است برای خرج زندگی مادرش وپدری که تمام عمرش در زندان به دلیل نداشتن پول دیه مرد موتور سوار سپری میشود, کوله زندگیتون همیشه خالی..............  

نظرات  (۱۲)

چه ذهن پر دغدغه ای بانووووووووووو :)
ممنون از نظرتون اقای سهیل .
چه خوبه که به دیگران هم فکر می کنید...
چند درصد از ما دغدغه مان دیگران هستند؟؟؟!!!...
پاسخ:
ممنون از نظرتون .
این ها حقایق تلخِ زندگی اند ...
پاسخ:
که پایانی ندارن .ممنون از نظرتون 
سلام 
ممنون ازحضورتون خانومی
دنبال شدین ...
باافتخار جز پیوندها شدین 
یاحق
:)
پاسخ:
   سلام دوست من .سپاس فراوان
نوشته هاتون واقعا زیباست...

پاسخ:
ممنون دوست عزیز.
۲۷ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۵۳ بنیامین بیضایی
زندگی زیباست با همه ی درد ها، چکش مجسمه را زیبا می کند
پاسخ:
ممنون واقعن تحت تاثیر جمله زیباتون قرار گرفتم
۲۸ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۰۹ خانم الفــــ
سلام.
بیان کامنت منو خورد یا من اشتباهی خصوصی فرستاده بودم؟ :)
حقایق تلخی که تصورش برام خیلی سخته.....
پاسخ:
 ممنون از نظرتون
۲۸ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۰۴ خانم الفــــ
ببخشید،شما کامنت های منو جواب نمی دید؟ دلیلی داره؟
پاسخ:
نه دوست عزیز منظورتون از کامنت بیان کامنت منو خورد یا من اشتباهی خصوصی فرستاده بودم؟ :) چی بود
۰۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۲۴ خانم الفــــ
سلام.
فکر کنم کامنتی فرستاده بودم.نمیدونم شاید ثبت نشده.دیدم نمایش داده نشد،علتش رو پرسیدم.
ممنون بابت پاسخگوییتون
پاسخ:
سلام ودرود ممنون
You *look* amazing in this outfit! Seriously, your styling is perfect and that necklace is to die for.Also, if you love your wedges and think the;7#821&yre worth saving, try taking them to a cobbler. I’ve had a few items resoled by my cobbler and it’s definitely cheaper than buying a new pair.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی