خانم خونه

از خانه داری و دیگر شیاطین!

خانم خونه

از خانه داری و دیگر شیاطین!

پارک دوران کودکیم کجاست؟

يكشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۳۹ ب.ظ

چقدر دلم هوای دوران خوش کودکی را کرده است ,دورانی که بی هیچ دغدغه ای دست در دستان پدرم به پارک میرفتم وهمراه برادرانم بازی میکردیم . دلتنگ روزهایی هستم که پارک های شهرمون پر از بچه های قد نیم قد بودکه دنبال هم میکردند وصدای  قهه قهه شان  کل فضای پارک را رنگین کمانی میکرد  وچقدر امروز رنگین کمان های شهرمون   کم رنگ تر  و  جایش راهوای خاکستری گرفته است و من امروزباکلی دغدغه ودستان خالی ,درخیابان به سمت خارج شدن از این شهر در حرکتم ومسیرم تکه ابری در بالای  کوهیست که پارک دوران کودکیم در انجا قرار دارد.

 هوای بهاری

نظرات  (۱۷)

۲۹ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۵۱ آقاگل ‌‌‌‌
اون پارک ها و بچه های قدیمی جای خودشون رو دادند به تبلت!
قدیم ترا با تیرکمون سنگی گنجشک میزدن الآن با انگری برد :/

پاسخ:
 ممنون از نظرتون 
۲۹ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۵۹ یا فاطمة الزهراء
الان بخاطر مشغله والدین کمتر بچه ای میتونه زیاد بره پارک 
خود من هر روز عصر پارک نزدیک خونه بودم ^_^ یادش بخیر 
پاسخ:
روزهای طلایی
۲۹ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۰۴ عارفه (بانوی دی ماه)
اخی منم عاشق پارک بچه گیامم
پاسخ:
ممنون
۲۹ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۲۶ سیّد محمّد جعاوله
عالی
پاسخ:
تشکر
۲۹ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۳۶ بابا لنگ دراز
هییییع :|اون روزا دیگه برنمیگرده
پاسخ:
ولی یادشون تا ابد با ما هست
۲۹ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۱۸ مرتضی اسکوئی
سلام
ببخشید این آیکون "این وبلاگ را دنبال کنید" رو چجوری آوردید تو صفحتون؟
یادش بخیر کودکی....
پاسخ:
 ای روزگار
:(
کاش در زندگیم جایی بودم که تلخ ترین قسمت زندگیم خوردن شربت سرماخوردگی بود... !!!
خیلی خوب بود...
پاسخ:
اخی چه زیبا .سپاسگزارم
یاد دورانی که گذشت بخیر ...
پاسخ:
ممنون از نظرتون
یادش بخیر ...
الان دوره بدی شده... خیلی بد :(
با سلام
پست امروزتون من رو یاد شعری از قیصر امین پور انداخت:
کودکی هایم اتاقی ساده بود 
قصه ای ، دور ِ اجاقی ساده بود 
شب که می شد نقشها جان می گرفت 
روی سقف ما که طاقی ساده بود 
می شدم پروانه ، خوابم می پرید 
خوابهایم اتفاقی ساده بود 
زندگی دستی پر از پوچی نبود 
بازی ما جفت و طاقی ساده بود 
قهر می کردم به شوق آشتی
عشق هایم اشتیاقی ساده بود 
ساده بودن عادتی مشکل نبود 
سختی نان بود و باقی ساده بود
پاسخ:
ممنون چقدر زیبا بود .تشکر فراوان
۲۹ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۱۴ طاها میرویسی
منم پارک کودکیمو همیشه میرم!!
پاسخ:
 ممنون از نظرتون
ولی من از دوران کودکیم متنفرم...
پاسخ:
سلام  .چرا
۳۰ فروردين ۹۵ ، ۰۸:۰۴ مرتضی استاجی
پیرمردی می گفت :
خیار هم خیار های قدیم ، این خیار ها مزه ندارد

پیرمرد کناریش گفت: خیار ها فرق نکرده تو فرق کرده ای پیرمرد
پاسخ:
 ممنون از نظرتون
جالبه همه سادگی و لذت های اون دورانو دوست دارن ولی کسی حاظر نیس مثل اون دوران زندگی کنه اگه خوب بود چرا از خودمون شروع نمیکنیم؟
پاسخ:
ممنون از نظرتون. درست گفتید
درسته جمعیت الان کم شده ولی هنوز در روستا ها سادگی قدیم هست.
هرچند صمیمیتش هم کم تر شده اما سختی ها و جهل هم کمتر شده...
اگر کامل به قضیه نگاه کنین، از یاد آوریشون ناراحت نمیشین و می خندید.
پاسخ:
ممنون از نظرتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی