خانم خونه

از خانه داری و دیگر شیاطین!

خانم خونه

از خانه داری و دیگر شیاطین!

کانال تلگرام من درباره دکوراسیون منزل

دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۴۷ ب.ظ

همه شما دوستان عزیز را به کانال تلگرام "دیبانو" که در زمینه دکوراسیون داخلی ایجاد کرده ام دعوت می کنم.


کانال تلگرام "دیبانو" برای به اشتراک گذاری به روز ترین طرح های دکوراسیون منزل ایجاد شده است. طرح های پیشنهادی ، به دقت انتخاب شده و هر از گاهی منتشر می شوند. بنابراین ارسال پست های متعدد روزانه که بدون برخورداری از مزیت و تازگی ویژه، نوعی آزار مخاطب محسوب می شوند، در برنامه ریزی های دیبانو جایی ندارد.

در صورت امکان، من را از نظرات خود بهره مند سازید.


پیوستن به کانال از طریق Telegram.me/dibanoo


کانال تلگرام دیبانو
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۷

نظرات  (۷)

۱۷ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۴۹ دچــ ــــار
چه کار خوبی
پاسخ:
ممنون
۱۷ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۲۳ ❤منتـــظر المهدی 313❤
ان شاءالله بسلامتی
پاسخ:
سلامت باشید
۱۷ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۳۳ دریا _ گاه نوشته های من
خوبه من طرفدار این جور کانالی هستم
۱۷ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۱۳ سیّد محمّد جعاوله
متشکرم
از اطلاع رسانیتون
پاسخ:
خواهش میکنم
۱۷ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۱۷ ....مسعود ....
ممنونم
پاسخ:
 خواهش میکنم
۱۷ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۴۴ leilaaaaaaaaa mohammadi
آوریــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
پاسخ:
 تشکر
سلام
خیلی خوبه در مورد طراحی اسلامی و یا سنتی منزل هم مطلب بگذارید
دنبال شدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی